Re: jak sie ma Radeon 9700 Pro do GF 5900XT?

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 00:43:20 MET DST
Message-ID: <lpejc15ks9a1h8oollufv0dun6ib2t0687@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Mon, 4 Jul 2005 23:44:39 +0200, maX napisał(a):

>W Doom3 i FarCry napewno*. A przecież te gry nie korzystają z shaderów 3.0,
>co oznacza że w nadchodzących tytułach (używających funkcji dx9c) różnica
>(na korzyść 6200) jeszcze się powiększy.
>
>*Po włączeniu wyzszych trybów antyaliasingu różnica ta się wyrównuje dzięki
>256-bitowej pamięci w 5900XT, ale na tych (już prawie low-endowych) kartach
>w nowszych tytułach i tak wyżej niż AA-quincunx nie bardzo jest sens grać.

Zostaje mi tylko bardzo mocno uderzyć się w pierś i przyznać rację.
(No i w przyszłości siedzieć cicho :P)

-- 
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania V generacji: Soltek SL-75KAV + AMD XP 2000+@1250 768MB
PixelView GFFX 5200 Ultimate 250/500 @ 275/550 + Zalman HP-80C + ZM-F1@5V
EIDE: WD80GB,  ST40GB,  LG DVD-Rom 16x,  LG CD-RW 52/24/52 | SB Live! 5.1
Received on Tue Jul 5 00:45:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Jul 2005 - 00:51:03 MET DST