Dnia Mon, 4 Jul 2005 23:44:39 +0200, maX napisał(a):
>W Doom3 i FarCry napewno*. A przecież te gry nie korzystają z shaderów 3.0,
>co oznacza że w nadchodzących tytułach (używających funkcji dx9c) różnica
>(na korzyść 6200) jeszcze się powiększy.
>
>*Po włączeniu wyzszych trybów antyaliasingu różnica ta się wyrównuje dzięki
>256-bitowej pamięci w 5900XT, ale na tych (już prawie low-endowych) kartach
>w nowszych tytułach i tak wyżej niż AA-quincunx nie bardzo jest sens grać.
Zostaje mi tylko bardzo mocno uderzyć się w pierś i przyznać rację.
(No i w przyszłości siedzieć cicho :P)
-- Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl] Maszyna do pisania V generacji: Soltek SL-75KAV + AMD XP 2000+@1250 768MB PixelView GFFX 5200 Ultimate 250/500 @ 275/550 + Zalman HP-80C + ZM-F1@5V EIDE: WD80GB, ST40GB, LG DVD-Rom 16x, LG CD-RW 52/24/52 | SB Live! 5.1Received on Tue Jul 5 00:45:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Jul 2005 - 00:51:03 MET DST