Autor: Przemek (zamii_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 12:23:29 MET
Witam
Nie caly rok temu, kupilem zestaw komputerowy w jednym z Wroclawskich
sklepow komputerowych. W jego sklad wchodzila m.in. nagrywarka LG. Teraz
niestety cos zaczela szwankowac i chcialem ja serwisowac. Okazalo sie ze Lg
na wszystkie swoje produkty wydaje wlasne gwarancje. Nie wiedzialem, ze to
rowniez tyczy sie nagrywarek i przy zakupie nie sprawdzilem czy mam ta
gwarancje. No i okazalo sie ze sklep w momencie odbioru zestawu mi tej
gwarancji nie wydal. Bylem teraz w tym sklepie i oni sie wszystkiego
wyparli. Nie wiem co zrobic, wiem ze to ja tego pwinieniem dopilnowac, ale
pierwszy raz kompa skladalem no i nie sprawdzielem. Moze sa jakies akty
prawne, ktore precyzuja takie sytuacje? Czy raczej sytuacja jest
beznadziejna i bede musial odplatnie ja serwisowac?
Prosze o pomoc
Przemek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:38:19 MET DST