Re: Pomocy, zostalem oszukany w sklepie komputerowym

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 14:01:08 MET


On Fri, 7 Nov 2003 12:23:29 +0100, Przemek wrote:

[...]

> prawne, ktore precyzuja takie sytuacje? Czy raczej sytuacja jest
> beznadziejna i bede musial odplatnie ja serwisowac?
> Prosze o pomoc

Powiedz, że *rezygnujesz* z gwarancji na rzecz *odpowiedzialności
sprzedawcy za sprzedany towar*. To się kiedyś nazywało rękojmia.
Gwarancja, to tylko umowa między Tobą, a sprzedawcą, a odpowiedzialność
jest ustawowym oboiązkiem sprzedającego. Jakby co, poradź się w fedracji
konsumentów.

Nie daj się zrobić w wała, jesteś klientem...

pozdro...

-- 
___________________________________________________
[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:38:21 MET DST