Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 12:41:43 MET
Użytkownik "Przemek" <zamii_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bofvag$ap6$1_at_news.onet.pl...
> Nie caly rok temu, kupilem zestaw komputerowy w jednym z Wroclawskich
> sklepow komputerowych. W jego sklad wchodzila m.in. nagrywarka LG. Teraz
> niestety cos zaczela szwankowac i chcialem ja serwisowac. Okazalo sie ze
Lg
> na wszystkie swoje produkty wydaje wlasne gwarancje. Nie wiedzialem, ze to
> rowniez tyczy sie nagrywarek i przy zakupie nie sprawdzilem czy mam ta
> gwarancje. No i okazalo sie ze sklep w momencie odbioru zestawu mi tej
> gwarancji nie wydal. Bylem teraz w tym sklepie i oni sie wszystkiego
> wyparli. Nie wiem co zrobic, wiem ze to ja tego pwinieniem dopilnowac, ale
> pierwszy raz kompa skladalem no i nie sprawdzielem. Moze sa jakies akty
> prawne, ktore precyzuja takie sytuacje? Czy raczej sytuacja jest
> beznadziejna i bede musial odplatnie ja serwisowac?
Jesli masz gwarancje ze sklepu, to musza przyjac, jak kupisz buty z jakiegos
sklepu, to kaza Ci wysylac do producenta? Zanosisz do sklepu i sklep sie tym
dalej zajmuje. Polecam rozmowe z rzecznikiem praw konsumenta, on Ci za darmo
pomoze. Poszukaj stosownej www.
-- bqb znaczek wiadomo jaki data.pl Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:38:19 MET DST