Autor: marcus075 (0marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 20:48:35 MET DST
> > uważaem że nie powinieneś odbierać modemu przed tym jak Ci udowodnią, że
> > modem działa. aha: powinni Ci "zabrać" całego kompa a nie tylko modem i
na
> > twoim kompie prowadzić testy...
>
> Dzieki Ci za wsparcie , widze, ze Ty jako jeden z nielicznych zrozumiales
o
> czym ja piszę.
nie chodzi o to czy zrozumiałem czy: poprostu: miałem podobną sytłacje tyle
żę firma była z katowic i chodziło o ram... czyli baredziej czułą część
kompa... (z szacunkiem dla modemu ofkors;)
> Oczywiscie ze to byl ich najwiekszu blad ze dali gwarancje na calosc a
> testowali jedynie wyrwana z calosci czesc.
to był straszny błąd! nawet przy uszkodzeniu kabla powinni zabrać całego
kompa:)
> Fachowiec w dziedzinie serwisu
słowo "fachowiec" pisz w cudzysłowie bo to w większości to fahoffcy a nie
specjaliści...
> Dopiero po takim zalatwieniu mojej gwarancji zażadałem zwrotu gotowki za
> sprzedany praktycznie bez gwarancjim komputer.
i prawidłowo...
> Reakcją Dyrektora marketingu byla propozycja wymiany mi modemu na nowy.
hehehe:)
> Skoro byli przekonani (ja juz tez) ze sam modem jest sprawny a problem
lezy
> poza modemem, to propozycja wymiany modemu na nowy dowodziła tylko ich
> niekompetencji.
tak, to świadczy o ich niekompetencji (o tym świadczyło nawet zwięcie modemu
a nie całego kompa)
>Czy sadzisz że po takich wpadkach powinienem jeszcze
> cokolwiek zalatwiac z ta firmą?
sądze że tak: sprawe powinieneś skerować do sądu (wymyśl coś:) najlepiej w
sprawie o oszustów (poniekąg tak jest), ale jak pisałem: pl.soc.prawo
-- Pozrdawiam, marcus075 www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie Poprawny adres e-mail to marcus075_at_xl.wp.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:20 MET DST