Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 20:10:34 MET DST
"marcus075" <0marcus075_at_xl.wp.pl> wrote:
> to był straszny błąd! nawet przy uszkodzeniu kabla powinni zabrać
> całego kompa:)
Czytaj uwaznie, sprawdzili najpierw na zestawie, dopiero potem
wykrecili modem. Zrobili to jak najbardziej profesjonalnie, zeby klient
nei marudzil, ze komputera nie ma przez 2 tygodnie...
>> Fachowiec w dziedzinie serwisu
>
> słowo "fachowiec" pisz w cudzysłowie bo to w większości to
> fahoffcy a nie specjaliści...
Masz wystrczajaca wiedze oraz doswiadczenie by oceniac innych?
>> Dopiero po takim zalatwieniu mojej gwarancji zażadałem zwrotu
>> gotowki za sprzedany praktycznie bez gwarancjim komputer.
>
> i prawidłowo...
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> tak, to świadczy o ich niekompetencji (o tym świadczyło nawet
> zwięcie modemu a nie całego kompa)
Jasne...
> sądze że tak: sprawe powinieneś skerować do sądu (wymyśl coś:)
> najlepiej w sprawie o oszustów (poniekąg tak jest), ale jak
> pisałem: pl.soc.prawo
Dorosnij...
-- Krzysiek Szczepanek Best regards from "Devil's basement" Land Of The Free, Home Of The Slave...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:46 MET DST