Re: Gwarancja na PC ta

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 20:10:34 MET DST


"marcus075" <0marcus075_at_xl.wp.pl> wrote:

> to był straszny błąd! nawet przy uszkodzeniu kabla powinni zabrać
> całego kompa:)

Czytaj uwaznie, sprawdzili najpierw na zestawie, dopiero potem
wykrecili modem. Zrobili to jak najbardziej profesjonalnie, zeby klient
nei marudzil, ze komputera nie ma przez 2 tygodnie...

>> Fachowiec w dziedzinie serwisu
>
> słowo "fachowiec" pisz w cudzysłowie bo to w większości to
> fahoffcy a nie specjaliści...

Masz wystrczajaca wiedze oraz doswiadczenie by oceniac innych?

>> Dopiero po takim zalatwieniu mojej gwarancji zażadałem zwrotu
>> gotowki za sprzedany praktycznie bez gwarancjim komputer.
>
> i prawidłowo...

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

> tak, to świadczy o ich niekompetencji (o tym świadczyło nawet
> zwięcie modemu a nie całego kompa)

Jasne...

> sądze że tak: sprawe powinieneś skerować do sądu (wymyśl coś:)
> najlepiej w sprawie o oszustów (poniekąg tak jest), ale jak
> pisałem: pl.soc.prawo

Dorosnij...

-- 
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"
Land Of The Free, Home Of The Slave...


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:46 MET DST