Re: Gwarancja na PC ta - wyjasnienie firmy Balta

Autor: Buster (rdobrowo_at_wpk.p.lodz.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 10:42:10 MET DST


> Moze sie Pan nie niepokoic i nie snuc domyslow. Udzelana przez nas pelna 3
> letnia gwarancja jest nia i w calym tym okresie wymieniamy uszkodzone
> podzespoly na swoj koszt. Trzeba nam to tylko zglosic i umozliwic wymiane.
> Jest to po prostu wkalkulowane w koszty dzialalnosci, a w zasadzie
> ubezpieczylismy sie od tego typu zdarzen w towarzystwie ubezpieczeniowym.
> Ubezpieczylismy rowniez prawdopodobienstwo bankructwa jakiegokolwiek
naszego
> dostawcy. (Szczerze mowiac od powodzi w roku 2001 wszystko ubezpieczamy
:-)).
>
> Pozdrawiam
> Piotr Sciesinski
> Balta.pl
>
Jesli w ten sposob stawia Pan sprawe to w porzadku. Nie mam pretensji.
Jednak ja osobiscie uwazam, ze gwarancja na kazdy podzespol oddzielnie jest
lepsza. Podobnie uwazam, ze NIEplombowanie calego komputera, tez jest lepsze
z punktu widzenia uzytkownika. Z doswiadczenia wiem, ze jesli uzytkownik nie
zna sie na komputerach, nie bedzie w nich grzebal.

Pozdrowienia
Buster



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:08 MET DST