Re: Gwarancja na PC ta - wyjasnienie firmy Balta

Autor: Piotr Sciesinski (balta_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 16:31:05 MET DST


Buster <rdobrowo_at_wpk.p.lodz.pl> napisał(a):

> >
> Na dobra sprawe to sa praktyki lekko pachnace monopolizmem, nie sadzicie?
> Wlasciciel komputera nie moze samemu go rozbudowac tylko zanosic do firmy
> gdzie dokonal zakupu sprzetu. Moim zdaniem to jest lekko nie fair. Poza tym
> z tego co sie orientuje, to gwarancja jest objeta kazda czesc oddzielnie, na
> rozne okresy. I jestem ciekawy, jak firma "Balta" zachowala by sie gdyby
> cos, co mialo np tylko roczna gwarancje uleglo uszkodzeniu np 2 lata po
> zakupie??
>

Moze sie Pan nie niepokoic i nie snuc domyslow. Udzelana przez nas pelna 3
letnia gwarancja jest nia i w calym tym okresie wymieniamy uszkodzone
podzespoly na swoj koszt. Trzeba nam to tylko zglosic i umozliwic wymiane.
Jest to po prostu wkalkulowane w koszty dzialalnosci, a w zasadzie
ubezpieczylismy sie od tego typu zdarzen w towarzystwie ubezpieczeniowym.
Ubezpieczylismy rowniez prawdopodobienstwo bankructwa jakiegokolwiek naszego
dostawcy. (Szczerze mowiac od powodzi w roku 2001 wszystko ubezpieczamy :-)).

Pozdrawiam
Piotr Sciesinski
Balta.pl

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:46:55 MET DST