Autor: Piotr (600485673nerka_at_eranet.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 14:54:47 MET
Witam.
Moze ktos biegly sprecyzuje jak wygladaja nowe warunki gwarancjonowania
sprzetu komputerowego, konkretnie nagrywarka LG. W serwisie otrzymalem
informacje iz naprawa moze byc przedluzona ponad termin 14 dni roboczych.
Czy w swietle nowego prawa gwarancyjnego serwis ma do tego prawo czy tez 15
dnia roboczego moge domagac sie wymiany sprzetu na wolny od wad? Niby cos
sie zmienilo tylko nikt nie wie co... :-) Bede wdzieczny za informacje.
-- Pozdrawiam, Piotr ----------------------------------------------------------------- Zanim odpowiesz na priv, usun nerke: 600485673nerka_at_eranet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:35:40 MET DST