Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 17 Jan 2003 - 10:28:37 MET
On Fri, 17 Jan 2003 09:13:00 +0000 (UTC), Jacek wrote:
[...]
> W każdym razie straciliśmy z oczu temat. Płyta otóż ma pewną wadę.
> jeśli sprzedawca twierdzi że wada wystąpiła na skutek użycia
> niewłaściwego biosu - to czy nie ma on obowiązku tego udowodnić?
> W przeciwieństwie do mnie, bo na nabywcę prawo nie nakłada obowiązku
> udowodnienia że wada nie zaistniała z jego winy.
Jeszcze raz się wetnę ;)
Moim zdaniem nie masz racji. Użyłeś niefirmowego BIOS'u.
Producenta/sprzedawcę g. obchodzi, czy to zaszkodziło płycie, czy nie -
on nie ponosi za to odpowiedzialności. To Twoja i tylko Twoja "zasługa".
Myślę, że próbjesz tu wszystkich przekonac do swoich racji, ale to nie
ma sensu !!!. Nikt tu nie ma interesu w tym, aby z tobą dyskutować, co
najwyżej próbuje wykazać Ci błędy w Twoim rozumowaniu. Oczywiście nie
sugeruję Ci zakończenia wątku, bo dyskusja nt. możliwości uszkodzenia
chipsetu przez niewłaściwy BIOS (a raczej wykorzystanie możliwości
niefirmowego BIOSU) jest interesująca, i jak najbardziej na temat. Ale
dyskusje o racjach sprzedawcy vs niezadowolony klient, to zdecydowanie
NTG !
Myślę, że zamiast dyskutować z grupą, podyskutuj ze sprzedawcą, z
federacją konsumentów, jeśli to nic nie da możesz popróbować drogi
sądowej. Napisz na grupę, czego dokonałeś - będzie to z pewnością
pouczające i wiele wyjaśniające.
Moim zdaniem stoisz na straconej pozycji, i to wyłącznie z własnej winy.
Ale powodzenia... :)
pozdro...
-- ___________________________________________________ [ |>|>|> sprocket ] [ Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl ] ...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:04:03 MET DST