Re: Grwarancja na IDE Seagate

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 17:24:17 MET


>Czyli Twoim zdaniem powinienem akceptować takie klimaty jak: "towar
>przeceniony nie podlega zwrotom i reklamacji"? Przecież to jest jawne
>robienie klienta w przysłowiowe bambuko.

Czy ja cos takiego powiedzialem?

>Poza tym nie wiem o co Ci chodzi z tym samochodem, sam opowiadasz
>bzdury i skoro Cię stać na kupowanie nowego sprzętu wtedy, gdy
>zadecyduje o tym sprzedawca, a nie praco Ci przysługujące, to Twoja
>wola, Ty przecież płacisz.

Primo: Ktos Ciebie zmusza do kupowania u konkretnego sprzedawcy? Bo
mnie nie. Ja wybieram sprzedawce dokladnie. Mam tez zwyczaj zwracac
uwage na gwarancje, pytac znajomych jak wygladaja kontakty z serwisem.
etc. I co najwazniejsze, mam zwyczaj pytac "o co tu chodzi", kiedy
widze, ze cena drastycznie rozni sie od sredniej rynkowej.

>PS Użerając się ze sprzedawcami spowodowałem np. to, że facet, który
>od 10 lat prowadzi sklep komputerowy dowiedział się co to jest
>rękojmia.

Wiesz... Ja mam doswiadczenia z obu stron. I powiem Ci, ze wina, z
reguly lezy gdzies po srodku.

januszek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:50 MET DST