Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 10:31:45 MET
januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał(a):
>>> A po za tym czytałem dokument źródłowy a nie tylko
>>> interpertacja. NIE MA DWULETNIEJ ODPOWIEDŹIALNOŚCI SPRZEDAWCY
>>> ZA TOWAR TYLKO ZA NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ !!!
>
>>No i ok: w umowie masz np. "dysk bez nad sectorów", a na Twoim
>>dysku robią się bad sectory, co wtedy? Niezgodność z umową, czy
>>nie?
>
> Tia... W umowie sprawny dysk a sie zepsol :P
> Albo w umowie nowy samochod a po 18 miesiacach oddajesz i mowisz
> no ma 18 miesiecy :PPP
> Ale generalnie mariod ma racje - bzdury gadasz :)
> Nic dziwnego, ze potem sie musisz uzerac ze sprzedawcami ;P
Czyli Twoim zdaniem powinienem akceptować takie klimaty jak: "towar
przeceniony nie podlega zwrotom i reklamacji"? Przecież to jest jawne
robienie klienta w przysłowiowe bambuko.
Poza tym nie wiem o co Ci chodzi z tym samochodem, sam opowiadasz
bzdury i skoro Cię stać na kupowanie nowego sprzętu wtedy, gdy
zadecyduje o tym sprzedawca, a nie praco Ci przysługujące, to Twoja
wola, Ty przecież płacisz.
PS Użerając się ze sprzedawcami spowodowałem np. to, że facet, który
od 10 lat prowadzi sklep komputerowy dowiedział się co to jest
rękojmia.
-- wozik[at]stone.pl tHe sTaGe diVInG cLUb UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 tel.: 606 96 68 18
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:33 MET DST