Re: upgrade bios-u a gwarancja płyty

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Jan 2003 - 19:22:49 MET


Użytkownik "Jacek" <jacmacj-nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
news:Xns92FEAB3245247jingjang_at_193.110.122.80...
| JanuszHor naskrobał:
|
| Człowieku, zastanów się co piszesz. Skąd mogłem wiedzieć kupując
| płytę w sklepie że ma wady??!! Co, miałem kazać sobie przeprowadzić
| pełne testy?
| I co to znaczy 'majstrować"? Bios jest programem jak każdy inny

ja się dobrze zastanowiłem co napisałem .poprostu słowo "majstrować" urzyłem
w przenośni natomiast niestety nie masz racji bo jest tak przynoszę do domu
płytę i po "uruchomieniu stwierdzam błędy w jej działniu więć właśnie
zamiast "majstrować" niosę płytę do sklepu i żądam wymaiany ,naprawy lub itp
w zależności jak jest z gwarancją i nic nie robię i nie prubuję ją sam
"naprawiać".i to mnie trochę dziwi ?
JanuszHor



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:59:45 MET DST