Re: upgrade bios-u a gwarancja p³yty

Autor: Jacek (jacmacj-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Jan 2003 - 16:49:29 MET


JanuszHor naskroba³:

>
>U¿ytkownik "Po³awiacz Sardyn 4 Generacji" <sardyna_at_superfisz.pl>
>napisa³ w wiadomo¶ci news:avjq6q$gbj$1_at_news.tpi.pl...
>| > Cze¶æ!
>| |
>| bzdury ! to po co producenic plyt glownych w instrukcjach
>| podaja jak "fleszowac" a na plyte daja potrzebne narzedzia ?
>|
>| a plyta zdechla w skutek upgrade biosu czy z innego powodu
>| pozniej ?
>|
>| MK
>
>Masz racjê to tak jak by komputer siê psu³ w zale¿no¶ci od wersji
>systemu operacyjnego.Przecie¿ mo¿na zawsze bios zmieniæ i
>dok³adnie sprawdziæ jaka jest faktycznie przyczyna
>uszkodzenia,uszkodzenie to sprawa elektroniczna a nie
>programowa.No chyba ,¿e go¶ciu wgrywaj±c inny bios co¶ np spali³
>,za³ama³ zmaieni³ jakie¶ ko¶ci itp a wtedy to co innego.Inna spraw
>to siê dziwiê jak mo¿na baraæ ze sklepu niesprawn± p³ytê i jescze
>przy nie majstrowaæ a dopiero pó¿niej ¿±daæ wymiany

Cz³owieku, zastanów siê co piszesz. Sk±d mog³em wiedzieæ kupuj±c
p³ytê w sklepie ¿e ma wady??!! Co, mia³em kazaæ sobie przeprowadziæ
pe³ne testy?
I co to znaczy 'majstrowaæ"? Bios jest programem jak ka¿dy inny
program i nic nikomu do tego jakie programy ja sobie puszczam na
kompie. A obowi±zek wykazania ¿e wada powsta³a na skutek u¿ycia
jakiego¶ programu spoczywa na tym kto tak twierdzi, czyli na sklepie.
Ja cienko widzê mo¿liwo¶æ przeprowadzenia takiego dowodu.

-- 
Jacek


To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:59:41 MET DST