Autor: raku (rack.spam-off_at_op.pl)
Data: Thu 09 Jan 2003 - 23:17:12 MET
JanuszHor napisal(a):
> ja siê dobrze zastanowi³em co napisa³em .poprostu s³owo "majstrowaæ" urzy³em
> w przeno¶ni natomiast niestety nie masz racji bo jest tak przynoszê do domu
> p³ytê i po "uruchomieniu stwierdzam b³êdy w jej dzia³niu wiêæ w³a¶nie
> zamiast "majstrowaæ" niosê p³ytê do sklepu i ¿±dam wymaiany ,naprawy lub itp
> w zale¿no¶ci jak jest z gwarancj± i nic nie robiê i nie prubujê j± sam
> "naprawiaæ".i to mnie trochê dziwi ?
kupuje p³yte g³ówn± i du¿y dysk 160GB
okazuje siê, ¿e dysk jest niewykrywany przez bios p³yty g³ównej
czy na tej podstawie mogê oddaæ p³ytê jako niesprawn±?
w±tpiê... przecie¿ nie ma ¿adnego uszkodzenia...
-- raku rack.spam-off_at_op.pl
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:59:49 MET DST