Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 21:13:35 MET
Hi,
Jacek Maliszewski wrote:
>
> Chyba nie do końca, bo jak grałem w Halflifa to obraz na OpenGL był cudny -
> 32 bits. (moim zdaniem)
Twoim zdaniem? :) Trzeba by porównać z 16-bitowym.
U mnie OpenGL w ogóle się nie uruchamia, jeśli mam ustawiony
32-bitowy kolor. Pamiętam, że u znajomych którzy mieli Rivę128
(gdy jeszcze mieli ;) ) działo się podobnie -- albo OpenGL
się nie uruchamiał, albo pracował w trybie "software rendering".
Zgadzałoby się to z tym co czytałem na temat Rivy.
Jednym z powodów zarzucenia obsługi Direct3D dla Rivy128 w
Windows 2000/XP był właśnie brak obsługi 32-bitowego koloru
w trybie 3D.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl | | | http://www.grush.one.pl/ | \................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:07:26 MET DST