Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 11:23:53 MET
"Jacek Maliszewski" <jm_at_mtl.pl> wrote:
>> Riva128 obsługuje generowanie obrazu 3D _tylko i wyłącznie_
>> z 16-bitowym opisem koloru. W związku z tym: nie da się.
>
> Chyba nie do końca, bo jak grałem w Halflifa to obraz na OpenGL
> był cudny - 32 bits. (moim zdaniem), dlatego się dziwie, że nie
> mogę ustawić 24 bitów. Może jest jakaś komenda w Quake II?
To trochę nie tak. Riva128 wewnątrz liczy na 16bit. Wyświetlać
oczywiście pulpit w 24bit+8bit potrafi.
Pamiętam te wojny z userami voodoo kiedy to 3dfx opracował
liczenie na 22bit kolorze a Riva liczyła "tylko" na 16bit... ;)
Pozdr.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:07:06 MET DST