Krótkie refleksje na temat LG z serwisami w tle

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 18:03:47 MET DST


Na grupę _pl.comp.pecet_ *mafert_at_poczta.onet.pl* wysłał wiadomość o treści:
> 1.Pierwszy serwis cytuję
> „NORMY!!!!
> normy są wewnętrzną sprawą producenta jak pan ma wątpliwości to proszę zostawić
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> nam monitor to my go prześlemy do sprawdzenia i wtedy panu powiemy czy jest
> dobry”
[ciap]
> 2.drugi serwis:
> „Jest pan pewien, że chce go pan u nas zostawić? Jak wszystko będzie w porządku
                                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> to pan będzie musiał ponieść koszty, a sprawdzenie może długo potrwać”
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zawsze mnie to nurtowało. Czy serwisant może zażądąć zapłaty za, jego
zdaniem, nieuzasadnioną reklamację, jeżeli nie udostępnia norm
specyfikujących od którego momentu niedoskonałość uznaje za wadę?

Pozdr

Crosspost i FUT w odpowiednie miejsce

-- 
Czarek Gorzeński          GG:77922          d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy
-=-=-=-=-=-=-  mailto:czarek_at_szanty.art.pl  http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/
J.Turski: Jedno i drugie. Student admin jest dobry bo jest tani i dobry :>
eloy    : ... chyba że ma sesję.                       /pl.comp.os.advocacy/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:14:46 MET DST