Autor: mafert_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 10 Jun 2001 - 22:27:27 MET DST
Jakby ktoś pracował na flatronie 795FT to miałbym małą prośbę o przesłanie
ustawień dla
100Hz 1024x768
oraz
85Hz 1024x768
Wiem, że każdy egzemplarz pojedynczy to inna bajka, ale zawsze warto spróbować.
Nie jestem sobie w stanie dobrać optymalnych parametrów, a każde ustawienia,
choć początkowo wyglądają dobrze to jednak przy dłuższej pracy męczą.
Irytuje mnie zwłaszcza to że przy czarnych obiektach na białym tle przy każdym
jest taka poświata po prawej stronie (nie wiem jak to nazwać, jak ktoś wie będę
zobowiązany)
A tak zupełnie na marginesie to jeśli ktokolwiek ma zamiar kupić cokolwiek LG
to mogę mu z czystym sumieniem odradzić.
Nawet jeśli nie rozważać jakości ich produktów to wystarczą mi przejścia z
serwisem za wszystko.
oto dwa fragmenty z moich nieprzyjemności z serwisami:
1.Pierwszy serwis cytuję
„NORMY!!!!
normy są wewnętrzną sprawą producenta jak pan ma wątpliwości to proszę zostawić
nam monitor to my go prześlemy do sprawdzenia i wtedy panu powiemy czy jest
dobry”
koniec cytatu
jacy oni zabawni to ja mam się dwa razy wozić z tym monitorem a oni po długim
czasie mi powiedzą, że jest dobry.
2.drugi serwis:
„Jest pan pewien, że chce go pan u nas zostawić? Jak wszystko będzie w porządku
to pan będzie musiał ponieść koszty, a sprawdzenie może długo potrwać”
koniec cytatu.
to już była normalna groźba, nie dość że pewnie nic by nie zrobili bo i po co
( „przecie dobrze świeci”) to jeszcze miałbym za to płacić.
To już nie chodzi o wykłócanie się ale o jakieś elementarne zasady
przyzwoitości.
Niestety widać z tych odpowiedzi, że mają oni w serwisach zawczasu przygotowany
zestaw odpowiedzi.
Wniosek jest tylko jeden, 3 lata gwarancji (na to się połasiłem :-( ) to pic.
I tak sobie nic z tego nie robią
Marian
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:14:23 MET DST