Re: ustawienia flatrona oraz krótkie refleksje na temat LG z serwisami w tle

Autor: cola (konradd_at_act.com.pl)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 08:42:02 MET DST


On 10 Jun 2001 22:27:27 +0200, <mafert_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Irytuje mnie zwłaszcza to że przy czarnych obiektach na białym tle przy każdym
>jest taka poświata po prawej stronie (nie wiem jak to nazwać, jak ktoś wie będę
>zobowiązany)

Tak sie sklada, ze pracuje w firmie komp. i sprzedajemy takze wyroby
LG. Otoz, ostatnio jest b.duzo monitorow ktore maja kineskopy nie do
ustawienia (b.krzywe). Co sie tyczy tego efektu -przesuniecia obrazu
nawet kilkukrotnie, to tez sie zdarza, ale b.czesto jest to wina karty
graf. badz sterownikow (tzn. konkretny model monitora nie chodzi zbyt
dobrze z dana karta graf.)

>A tak zupełnie na marginesie to jeśli ktokolwiek ma zamiar kupić cokolwiek LG
>to mogę mu z czystym sumieniem odradzić.
>Nawet jeśli nie rozważać jakości ich produktów to wystarczą mi przejścia z
>serwisem za wszystko.
>oto dwa fragmenty z moich nieprzyjemności z serwisami:

Pozostaje kwestia serwisu. Hmm, jest to pieta kazdej firmy. Duzo
zalezy od znajomosci sprzedawcy z kupujacym (mowie tu o sprzedawcach w
firmie komp.) a nie o serwisie LG.
Powiem ci tak, jezeli kupilbys u nas monitor LG ktory popsulby sie w
niedlugim czasie (a tak najczesciej bywa) to ja jestem w stanie
zalatwic ci nowy monitor na podmianke, badz jezeli _trzeba by bylo_ to
musialbys czekac na odp. z serwisu LG>
          Konrad Debkowski
ACT - Advanced Computer Technologies
www.act.com.pl,UIN 3119938, GG 931931



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:14:26 MET DST