Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 12:01:53 MET DST
Pewnego pięknego dnia plitkin wystukał na klawiaturze:
> Wyslijcie tego posta do centrali LG. Agrest - podaj rowniez adres serwisu w
> ktorym byles.
> Przypominam, ze naprawa gwarancyjna nie moze trwac dluzej niz 14 dni
> (niezaleznie od tego, co sie pisze w karcie gwarancyjnej). JEzeli w karcie
> widnieje dluzszy termin - jest to niezgodne z prawem!
I co mu to teraz pomoże, było lepiej kupić NEC-a i nie było by problemu. Jak mi się coś z moim zchrzaniło to zadzwoniłem
do serwisu, podali mi tam numer do firmy kurierskiej. Zadzwoniłem, tego samego dnia przyjechał kurier i zabrał monitor.
Po tygodniu już miałem z powrotem pięknie działający. Usterka była niewielka, niektórzy może by nawet nie zauważyli. Ale
podoba mi się profesjonalizm w jaki zostałem obsłużony.
Pozdrawiam, Lipa
========================
GSM: 502 595 733
Gadu-Gadu: 12179
E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
========================
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:13:04 MET DST