Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 12:11:20 MET DST
Widzisz jak masz fajnie. Ja przy pierwszej reklamacji, nie znajac jeszcze
swoich praw, sam musialem monitor wozic x kilosow do serwisu bo jak mi
powiedzieli "my nie swiadczymy takich uslug". Okazalo sie ze swiadcza tylko
trzeba bylo ich troche postraszyc artykulami.
Agrest
Użytkownik "Rafał Lipski" <lipa_at_pg.gda.pl> napisał w wiadomości
news:9fkv2g$eki$3_at_korweta.task.gda.pl...
> Pewnego pięknego dnia plitkin wystukał na klawiaturze:
> > Wyslijcie tego posta do centrali LG. Agrest - podaj rowniez adres
serwisu w
> > ktorym byles.
>
> > Przypominam, ze naprawa gwarancyjna nie moze trwac dluzej niz 14 dni
> > (niezaleznie od tego, co sie pisze w karcie gwarancyjnej). JEzeli w
karcie
> > widnieje dluzszy termin - jest to niezgodne z prawem!
>
> I co mu to teraz pomoże, było lepiej kupić NEC-a i nie było by problemu.
Jak mi się coś z moim zchrzaniło to zadzwoniłem
> do serwisu, podali mi tam numer do firmy kurierskiej. Zadzwoniłem, tego
samego dnia przyjechał kurier i zabrał monitor.
> Po tygodniu już miałem z powrotem pięknie działający. Usterka była
niewielka, niektórzy może by nawet nie zauważyli. Ale
> podoba mi się profesjonalizm w jaki zostałem obsłużony.
>
>
> Pozdrawiam, Lipa
> ========================
> GSM: 502 595 733
> Gadu-Gadu: 12179
> E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
> ========================
> "...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:13:05 MET DST