Re: nie kupujcie monitorow LG!!!!

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 11:56:04 MET DST


No i co ja im moge zrobic. W karcie gwarancyjnej jest termin 14 dni ale
zastrzegaja sobie ze moze on ulec wydluzeniu o 30 dni jesli czesci
sprowadzane sa z zagranicy. W moim jednak przypadku monitor nie zostal
naprawiony wiec zadne czesci nie byly sprowadzane. I co teraz?
Moge odstapic od umowy i przejsc na rekojmie. Nastepnie zglosic sie do
sprzedawcy z prosba o zwrot gotowki lub wymiane sprzetu. Tyle ze sprzedawca
moze uznac (tak jak zrobili to servisanci) ze monitor jest w porzadku. Wtedy
trace trzyletnia gwarancje i zostaje z jednoroczna rekojmia.
Do LG juz pisalem i monitor tez tam juz byl. Wrocil taki jaki byl, czyli
wadliwy.

NIE KUPUJCIE MONITOROW LG!!!!

Agrest
Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_priv4.onet.pl> napisał w wiadomości
news:9fkrfe$pgv$1_at_news.onet.pl...
> Wyslijcie tego posta do centrali LG. Agrest - podaj rowniez adres serwisu
w
> ktorym byles.
>
> Przypominam, ze naprawa gwarancyjna nie moze trwac dluzej niz 14 dni
> (niezaleznie od tego, co sie pisze w karcie gwarancyjnej). JEzeli w karcie
> widnieje dluzszy termin - jest to niezgodne z prawem!
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:13:04 MET DST