Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 23:07:54 MET
Papik wrote:
>Doleje oliwy do ognia ;):
>" Ktos kto kupuje monitor 17" powinien sam sie zdecydowac na konkretny model
>a nie bezwlasnowolne korzystanie z tekstow zawartych w czasopismach.
>Skarzacy sie na to jak go potraktowano w firmie Lorien powinien zamiast
>gazetek z pseudo testami przeczytac kodeks prawny w zakresie prawo
>handlowe/prawo cywilne i byc wdzieczny wlascicielowi,ze potraktowal go po
>macoszemu, gdyz to nie nalezalo do jego obowiazkow. Opisywany salon nalezy
>do jednego z najlepiej wyposazonych salonow w Warszawie a obsluga jest
>naprawde profesjonalna. osobiscie dziwie sie jak mozna bylo z posrod (okolo)
>20 modeli monitorow 17" wlasnie Philipsa."
Jesli obsluga jest taka profesjonalna to czemu w ogole "prowadzi" takie
nedzne produkty? Sam sobie zaprzeczasz. Powtarzam - KAZDY klient ma prawo
nabyc cokolwiek w sklepie i wymagac by dzialalo dobrze, wymagac od sklepu
rekojmii i od producenta gwarancji jakosci. I ma prawo oczekiwac grzecznej
obslugi a nie "macochy"-wlasciciela czy kogokolwiek w tej firmie.
Ma prawo KOMPLETNIE sie nie znac na komputerach a o konkretnym modelu
dowiedzieic sie z gazety przeczytanej w ublikacji publicznej. I nabyc
cokolwiek zechce np. prezencie dla kuzyna w Kanadzie. I nie musi wiedziec
nic o zasilaniu, parametrach itd itp. Tym bardziej znac Kodeksu
Cywilnego czy Handlowego na pamiec.
Tak wiec zejdz z chmur i rozejrzyj sie wokolo, gdzie oprocz nas
- komputrowych maniakow - zyja normalni ludzie.
Zreszta jak widac sklep zachowal sie na poziomie - teraz pytanie
czy pokrzywdzony laskawie z oferty skorzysta.
-- Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name- -zamien trzy podkreslenia na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie-
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:16:11 MET DST