Autor: Papik (papik_at_tmp.iem.pw.edu.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 10:51:39 MET
Dnia 4 Nov 1999 09:10:29 GMT, Andrzej Bursztynski napisał:
>Martin wrote:
>Uważam że mocno przesadasz twierdząc, że ktoś sobie sam winien bo coś
>kupił "szybko". Ma prawo wierzyć, że kupuje w sklepie produkt pełnowartościowy
>a na jakość jest udzielana gwarancja producenta i rekojmia sprzedawcy.
>Postąpił co najwyżej lekkomyślnie, nie robiąc wcześniej żadnych oględzin
>a zawierzając li tylko testom i stronom WWW o charakterze czysto marketingowym.
>Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
Doleje oliwy do ognia ;):
" Ktos kto kupuje monitor 17" powinien sam sie zdecydowac na konkretny model
a nie bezwlasnowolne korzystanie z tekstow zawartych w czasopismach.
Skarzacy sie na to jak go potraktowano w firmie Lorien powinien zamiast
gazetek z pseudo testami przeczytac kodeks prawny w zakresie prawo
handlowe/prawo cywilne i byc wdzieczny wlascicielowi,ze potraktowal go po
macoszemu, gdyz to nie nalezalo do jego obowiazkow. Opisywany salon nalezy
do jednego z najlepiej wyposazonych salonow w Warszawie a obsluga jest
naprawde profesjonalna. osobiscie dziwie sie jak mozna bylo z posrod (okolo)
20 modeli monitorow 17" wlasnie Philipsa."
-- Pawel -PAPIK- Pomorski E-MAIL : papik_at_tmp.iem.pw.edu.pl WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp * IRC: Papik; #warszawa, #ostroleka, #pw
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:16:00 MET DST