Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 20:33:47 MET
> Telefonowalem dzisiaj do sklepu w ktorym kupilem monitor (NAD, w
Digitalu,
> w -wa) i oczywiscie odeslali mnie do serwisu.
> Zadzwonilem tam i facet powiedzial, ze najprawdopodobniej uda sie
> te wade usunac za pomoca jakiegos programu diagnostyczno-serwisowego.
Wada
> kineskopu usunac softem? Czy aby nie wciskal mi jakiegos kitu?
Bardzo mozliwe np. regulacja odbiornikow cyfrowych wykonuje sie pilotem
serwisowym.
Nie wiem czy
> wogole zawozic go do serwisu, czy domagac sie wymiany.
Masz pelne prawo sprzet nie ma tygodnia
> Jak w tej chwili wyglada sprawa reklamacji? Czy sprzedawca ma obowiazek
> wymiany wadliwego sprzetu (4 dniowego), czy zalezy to tylko od jego
dobrej
> woli? Nie bardzo usmiecha mi sie obijanie miesiacami po serwisach.
Jesli minal termin 7-dniowy to po trzeciej reklamacji MUSZA w/g prawa
wymienic na nowy
chyba ze w umowie klijent-szprzedajacy jest jakis hak. Przeczytaj dobrze
umowe
gwarancyjna nim pojdziesz robic awanture.
P.s.Wszystkie aspekty zwiazane ze sprzedaza, kupnem i gwarancja mozna
znalezc
w dzienniku ustaw z dwoch ostatnich lat (nowelizacja ustawy)
Hi Quick
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:20:00 MET DST