Autor: Maciek Wisznicki (bowi_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 17:16:44 MET
Telefonowalem dzisiaj do sklepu w ktorym kupilem monitor (NAD, w Digitalu,
w -wa) i oczywiscie odeslali mnie do serwisu.
Zadzwonilem tam i facet powiedzial, ze najprawdopodobniej uda sie
te wade usunac za pomoca jakiegos programu diagnostyczno-serwisowego. Wada
kineskopu usunac softem? Czy aby nie wciskal mi jakiegos kitu? Nie wiem czy
wogole zawozic go do serwisu, czy domagac sie wymiany.
Jak w tej chwili wyglada sprawa reklamacji? Czy sprzedawca ma obowiazek
wymiany wadliwego sprzetu (4 dniowego), czy zalezy to tylko od jego dobrej
woli? Nie bardzo usmiecha mi sie obijanie miesiacami po serwisach.
Dzieki za wszelkie sugestie.
Maciek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:19:48 MET DST