Autor: Rob Z Hut (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 01:44:11 MET
Wed, 24 Feb 1999 14:09:31 -0600, "Rafal Wlodarczyk"
<rafal_at_unforgettable.com.spamproof> napisał(a):
>>pod warunkiem, że robi to osoba, która zna się na rzeczy, zwykły
>>użytkownik nie zna się i firma ma interes nie dawać mu takiej
>>możliwości
>
>Ale zwykły użytkownik więcej ryzykuje i łatwiej mu wykazać kto spowodował
>awarię.
e, kiedyś przywaliłem nowym dyskiem z całej siły o podłogę by uchronić
żebra przed stołkiem, który im groził i jakoś sprzedawca nie doszedł,
że to z mojej winy nie działa
>>a masz WYSTARCZAJĄCE kwalifikacje np. szkoła elektroniczna, albo
>>doświadczenie zawodowe ? bo widzisz, nie każdy ma i może nie rozumieć,
>>że podłączanie dysku podczas pracy komputera może skończyć się bardzo
>>różnie
>
>ŁAŁ!!!
>Szkoła elektroniczna!
>Nie masz chłopie jakiś kompleksów.
ja ? to chyba ty masz jakieś kompleksy
>Autoryzowanym przez DELLa technikiem
>pierwszego stopnia możesz zostać po krótkim egzaminie online. A jest to
>firma z jednym z najlepszych serwisem.
eche, i pewnie każdy klient idzie na taki kurs ?
>Ale jeśli firma chce działać trochę dłużej to jeszcze ten klient musi być
>zadowolony z ceny, gwarancji, awaryjności, serwisu, elastyczności itd.
i to wszystko firma może mu zagwarantować niezależnie od zaplombowania
komputera
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:15:38 MET DST