Autor: Mikolaj (mikolaj.milewicz_at_softax.com.pl._no_spam_)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 22:23:39 MET
zadowolony z ceny, gwarancji, awaryjności, serwisu, elastyczności itd. A tak
>przy okazji skoro wspominasz o rękojmi to chyba nie ma nigdzie zapisu, że
>zerwanie plomby (jeśli nawet takowa była założona) jest podstawą do utraty
>do niej prawa.
Chyba, że uszkodzisz sprzęt mechanicznie.
Jednak i tu jest wyjątek - jeśli nie masz instrukcji po polsku i coś
popsujesz np cos ukręcisz to i tak muszą się zgodzić na zwrot pieniędzy -
nikt nie może wymagac od klient znajomości języka obcego!
-- ---===<<< Mikolaj Milewicz >>>===--- Time in the past runs faster then in the future "Smokin. Ssomebody stop me"
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:15:13 MET DST