Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 17:08:45 MET
Rafal Wlodarczyk napisał(a) w wiadomości: <36ce01cf.0_at_news.vogel.pl>...
>Z tą różnicą, że w USA taki DELL lub Compaq wysyłają technika do Twojej
>firmy w celu dokonania naprawy. Cały Twój koszt to wykonanie telefonu
>(najczęściej numer 800 czyli za friko).
>
Jak słusznie zauważyłeś w USA, oraz takie firmy jak Dell lub Compaq.
W Polsce również w przypadku niektórych urządzeń jeździ serwis do klienta
również Della, Compaqa, HP, czy IBM z tą jednak różnicą, że w grę wchodzi:
Vectra a nie Brio
DesignJet 750c a nie DeskJet 420c
DeskPro EN a nie EP
itp.
Czyli produkty z poziomu middle i high-end. Nieprawdą jest, że
"Cały Twój koszt to wykonanie telefonu".
Koszt serwisu wliczony jest w sprzęt stąd między innymi Vectra VE kosztuje
do 45% drożej niż równoważny Squadac z firmy na "O", czy "V".
Z resztą do produktów z przedziału "Low" przeważnie istnieje opcja Support
Packa za dopłatą.
Pozdrawiam
Chester EM
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:46 MET DST