Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Feb 1999 - 01:37:53 MET
Piotr Chlipalski napisał(a) w wiadomości:
<36C6B4CE.9EBC16DB_at_chlipek.gliwice.pl>...
>Witek Prytek wrote:
>
>> Oczywiscie sprawy maja sie zupelnie inaczej w przypadku napraw
odplatnych.
>> Wowczas "klient nasz Pan".
>
>dlaczego? przecież opłaty za ten ,,darmowy'' serwis są wliczone w
>sprzęt,
>koszta reklamy, czy jak chcesz to nazwać. klient decyduje się na daną
>firmę
>i ma prawo wymagać, by oferowany przez nią serwis był na najwyższym
>poziomie
>zarówno w czasie trwania okresu gwarancyjnego, jak i potem.
>
>dlaczego gwarancyjny serwis ma być gorszy, niż póĽniejszy płatny?
>
>jeżeli firma się zdecydowała oferować klientowi bezpłatny serwis
przez
>jakiśtam czas, to raczej nie powinno być różnicy... jest to taka sama
>usługa,
>przy czym nie płaci za nią klient, a firma...
>
>--
> Piotr ,,chlipek'' Chlipalski ------------------ gsm: +48 5o1 463 455
> chlip#2, prywatny serwis sieciowy --- http://www.chlipek.gliwice.pl/
Przepraszam bardzo za byc moze glupie pytanie, ale od dawna kupuje
tylko na gieldzie i ratuje znajomych kupujacych komputery w firmach.
Czy z tego watku wynika, ze BEZPLATNY serwis obejmuje nie tylko
uszkodzenia sprzetu, ale i pady systemu wskutek glupo... przepraszam,
braku doswiadczenia uzytkownika? A jesli nie, to jak sa rozliczane
takie "naprawy"? Co do przeinstalowania windy to przeciez nie trzeba
nic kasowac i formatowac (brr...). Wystarczy zmienic nazwy katalogow
Windows, ProgFiles, i moze czasem cos jeszcze (mozna tez spakowac).
Przy modzie na duze dyski miejsca wystarczy, a jedyny problem to potem
znalezc te niezwykle_cenne_dane w gigabajtach smiecia.
Pozdrowienia
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:13:16 MET DST