Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 09:21:39 MET
Hej.
Rafal Wlodarczyk wrote:
(About Voodoo3).
> Podobno jednak biora pod uwage wersje z 32bpp. Ale masz racje - poczekamy,
> zobaczymy.
Bedzie co ogladac... ;-) Tylko - mogliby zrobic cos z tym DIME... Co
jest, nie dostali licencji ??? Nie chce im sie ? Ograniczenie w
mysleniu ?
> A z tym AGPx4 w Voodoo3 to tez smieszna historia bo i tak ma nie obslugiwac
> AGP-texturing. Czyli AGP a la Banshee.
Dla mnie - dyskwalifikacja.
> Chyba mial na mysli, ze 125MHz bedzie mial nowy. Ale co to za roznica, liczy
> sie i tak wydajnosc koncowa produktu. ELSA TNT ma teoretycznie najszybsza (i
> najdrozsza) pamiec a jest najslabsza.
Tylko w przypadku kart graficznych wydajnosc scisle zalezy od CLK;
bardzo mi sie nie podoba, ze Savage3D nie chadza na 125MHz w dostepnych
kartach...
> A ja Unreal i tak nie lubie. I nie potrzebna mi karta specjalnie do niego.
> Wole aby bardziej standardowo zrobione gierki pomykaly szybko.
Nie lubisz gry czy engine'u ? Bo wg mnie engine Unreal'a w tym momencie
jest najpiekniejszy ( ;), a z sama oprawa gry (np. motion capture
postaci jest faktycznie nieszczegolny)... Uuuups, sorki, NTG ! EOT.
> >> Znowu zanosi sie na przewlekla dyskusje ?
> >Mam nadzieje ze nie :)
> A ja mam nadzieje, ze tak. Tyle, ze po ukazaniu sie kart.
Hmmm, to tak jak w pokerze. Najpierw licytacja przed dobraniem kart;
albo - jeszcze przed zobaczeniem kart... ;-)))
Pozdrawiam...
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:08 MET DST