Re: Test Savage3D (długie).

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 21:55:48 MET


>Nie przekonasz mnie. Co z tego jeśli znajdziesz grę zachowującą się
podobnie jak
>3DMark99?

Tych gier bedzie coraz wiecej w miare wzrostu aplikacji wykorzystujacych
pelnie Directx 6. Ten test dostal tyle wyrazow uznania ze bledem jest jego
marginalizacja

>Nie działa :-(

Pewno tylko na D3d :(

>??? Odpala bez problemu. Ale mimo, że na nowych sterownikach prędkość jest
>zbliżona do D3D ale obraz mi się nie podoba. Za ciemno (trzeba grzebać
gammą),
>Trochę rozmazane literki. Ale najgorsze są te efekty coronas. Widać 8
bitów.
>Zamiast płynnego przejścia odcieni jest 8 aureoli. Na D3D (S3 i TnT) i
Metal
>jest OK. Savage też już chodzi na OpenGL. Wystarczy nie włączać Edge
>Antialiasing.

U mnie dzialo na poprzedniej wersji OPENGL`a chyba w patchu 2,12 ??? Od
czasu kiedy zmienili na nowsza wersje taki komunikat wyskakuje i nic nie
moge zrobic. Czy komus tez to sie dzieje?

>To nie to. Po prostu kiepski sterownik i te 8bit.

Ale przeciez wykorzystuje Glide 3?

>No, jakie wyznanie ... :-) Powodzenia.

Eee podpisywala kartki nic nie dalo sie zrobic,ale czlowiek przynajmniej sie
przy tym czegos nauczy

Pozdrawiam.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:50 MET DST