Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 09:04:51 MET
Cześć,
> >Nie przekonasz mnie. Co z tego jeśli znajdziesz grę zachowującą się podobnie
> jak>3DMark99?
> Tych gier bedzie coraz wiecej w miare wzrostu aplikacji wykorzystujacych
> pelnie Directx 6. Ten test dostal tyle wyrazow uznania ze bledem jest jego
> marginalizacja
Skąd te wyrazy uznania? Z www.3dmark.com? Ale OK. Można założyć, że tak będzie.
Pytanie jest proste kiedy? Przycież za pół roku większaść akceleratorów z TnT
łącznie będzie już drugim sortem. Cena TnT może zejść do poziomu S3 a S3 do
poziomu i740 a ludzie ... będą kupowali jeszcze lepsze akceleratory za tą samą
cenę. Zwróć uwagę na szybkość zmian. Tu IMHO nie należy pozwalać sobie na
czekanie. Można jedynie stracić.
> >Nie działa :-(
> Pewno tylko na D3d :(
> >??? Odpala bez problemu. Ale mimo, że na nowych sterownikach prędkość jest
> >zbliżona do D3D ale obraz mi się nie podoba. Za ciemno (trzeba grzebać
> gammą), >Trochę rozmazane literki. Ale najgorsze są te efekty coronas. Widać 8
> bitów. >Zamiast płynnego przejścia odcieni jest 8 aureoli. Na D3D (S3 i TnT) i
> Metal >jest OK. Savage też już chodzi na OpenGL. Wystarczy nie włączać Edge
> >Antialiasing.
>
> U mnie dzialo na poprzedniej wersji OPENGL`a chyba w patchu 2,12 ??? Od czasu
> kiedy zmienili na nowsza wersje taki komunikat wyskakuje i nic nie moge
> zrobic. Czy komus tez to sie dzieje?
Pogubiłem się :-( O czym piszesz? OpenGL Unreal 2.20 działa bez problemu.
> >To nie to. Po prostu kiepski sterownik i te 8bit.
> Ale przeciez wykorzystuje Glide 3?
OpenGL?
> >No, jakie wyznanie ... :-) Powodzenia.
> Eee podpisywala kartki nic nie dalo sie zrobic,ale czlowiek przynajmniej sie
> przy tym czegos nauczy
Racja :-)
> Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Kris.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:53 MET DST