Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 09:22:16 MET
Cześć,
> >Szkoda. Jakie nowe silniki mają się pokazać? Na czym będzie Mesiasz?
> Musze cos powiedziec. Jest taka gierka nazywa sie Mad Trax ktora moze
> przekonac was do tego ze 3dmark mowi prawde
Nie przekonasz mnie. Co z tego jeśli znajdziesz grę zachowującą się podobnie jak
3DMark99?
> Powinno dzialac na schemacie Turbo pod warunkiem ze wasza karta dzwiekowa nie
> wyleci ze swym logiem
Nie działa :-(
> >jak na razie do Unreal'a najbardziej odpowiedni jest Banshee. Wolę go niż
> TnT. >Gad na D3D (widziałeś ile S3 daje na D3D, smutek, TnT też) bez bólu wali
> ponad >40 fps (jakość obrazu IMHO znacznie lepsza od Glide'a) a na własnym API
> to
> ...
> >Ech. Co ja poradzę, że podoba mi się Unreal. Liczę (jak wszyscy z TnT) na
> >nowego OpenGL do Unreal'a (zobaczymy, czy TnT "pofrunie" jak zapowiadają, ja
> >mam obiekcje ... ). Dlatego tak zależało mi na kompatybilności S3 z OGL i
> >ucieszyłem się, że już działa (fakt 8 fps ale ten driver jest do ...).
>
> A ja sie balem ze jak powiem ze na podkreconej TNT mialem 8fpsow w D3D w
> 800x600x32 w unrealu to mnie wysmieja(czy to prawda czy to wina mojego nie do
> konca stabilnego systemu?).
Czemu nie? Może na 486? U mnie jednak jest troszeczkę więcej :-))) Ale 20 fps to
dla mnie stanowczo za mało do przyjemnej gry.
> Wygladalo to jak jazda z zaciagnietym hamulcem, jakby chcial przyspieszyc a
> cos trzymalo go na lancuchu ;(. A poza tym jak odpalic OPENGL u mnie pisze ze
> cannot find a file for package opengl
??? Odpala bez problemu. Ale mimo, że na nowych sterownikach prędkość jest
zbliżona do D3D ale obraz mi się nie podoba. Za ciemno (trzeba grzebać gammą),
Trochę rozmazane literki. Ale najgorsze są te efekty coronas. Widać 8 bitów.
Zamiast płynnego przejścia odcieni jest 8 aureoli. Na D3D (S3 i TnT) i Metal
jest OK. Savage też już chodzi na OpenGL. Wystarczy nie włączać Edge
Antialiasing.
> >Jak większość gier :-( Inna karta musi być w teorii 2x szybsza aby mieć tą
> samą prędkość :-)
>
> Ale moze oni oszukuja i Glide nie realizuje czesci efektow byle tylko byc
> szybszym. Sugeruje to lepsza jakosc obrazu na D3D
To nie to. Po prostu kiepski sterownik i te 8bit.
> PS. To krotka przerwa w pisaniu gotowcow ;)
No, jakie wyznanie ... :-) Powodzenia.
Pozdrawiam.
Kris.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:36 MET DST