Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 01:17:38 MET
>> Wg moich danych - jest z nim gorzej niz z Max'em.
>> Niewiadomo czy powstanie...
>
>Szkoda. Jakie nowe silniki mają się pokazać? Na czym będzie Mesiasz?
Musze cos powiedziec. Jest taka gierka nazywa sie Mad Trax ktora moze
przekonac was do tego ze 3dmark mowi prawde
>> > a te na silniku Unreal'a (np. DN4E)? Jak biedny Savage osiąga na
>> > własnym API średnio w 640x480x16 30 fps to trochę smutne.
>> :-/ Teraz to Ty zaczynasz...
>> Srednio 33 - bez rasowania czegokolwiek, na 100MHz.
>> Na 109MHz z VSync off (a to - mysle ze w koncu uda im
>> sie zwalczyc - moze juz ?) mam ponad 40fps. Na 400MHz a
>> ustawienie 450MHz (4x112MHz) dawalo jeszcze jakies 10%...
>> Aha - stabilnie.
>
>A pewnie. U mnie bez VSync też ponad 40 fps (ale obraz nie do gry). W sam
raz
Powinno dzialac na schemacie Turbo pod warunkiem ze wasza karta dzwiekowa
nie wyleci ze swym logiem
>jak na razie do Unreal'a najbardziej odpowiedni jest Banshee. Wolę go niż
TnT.
>Gad na D3D (widziałeś ile S3 daje na D3D, smutek, TnT też) bez bólu wali
ponad
>40 fps (jakość obrazu IMHO znacznie lepsza od Glide'a) a na własnym API to
...
>Ech. Co ja poradzę, że podoba mi się Unreal. Liczę (jak wszyscy z TnT) na
>nowego OpenGL do Unreal'a (zobaczymy, czy TnT "pofrunie" jak zapowiadają,
ja
>mam obiekcje ... ). Dlatego tak zależało mi na kompatybilności S3 z OGL i
>ucieszyłem się, że już działa (fakt 8 fps ale ten driver jest do ...).
A ja sie balem ze jak powiem ze na podkreconej TNT mialem 8fpsow w D3D w
800x600x32 w unrealu to mnie wysmieja(czy to prawda czy to wina mojego nie
do konca stabilnego systemu?). Wygladalo to jak jazda z zaciagnietym
hamulcem, jakby chcial przyspieszyc a cos trzymalo go na lancuchu ;(. A poza
tym jak odpalic OPENGL u mnie pisze ze cannot find a file for package opengl
>Jak większość gier :-( Inna karta musi być w teorii 2x szybsza aby mieć tą
>samą prędkość :-)
Ale moze oni oszukuja i Glide nie realizuje czesci efektow byle tylko byc
szybszym. Sugeruje to lepsza jakosc obrazu na D3D
Pozdrawiam.
PS. To krotka przerwa w pisaniu gotowcow ;)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:34 MET DST