Re: Test Savage3D (długie).

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 16:13:31 MET


Cześć,

> > A Prey [...]
> Wg moich danych - jest z nim gorzej niz z Max'em.
> Niewiadomo czy powstanie...

Szkoda. Jakie nowe silniki mają się pokazać? Na czym będzie Mesiasz?

> > a te na silniku Unreal'a (np. DN4E)? Jak biedny Savage osiąga na
> > własnym API średnio w 640x480x16 30 fps to trochę smutne.
> :-/ Teraz to Ty zaczynasz...
> Srednio 33 - bez rasowania czegokolwiek, na 100MHz.
> Na 109MHz z VSync off (a to - mysle ze w koncu uda im
> sie zwalczyc - moze juz ?) mam ponad 40fps. Na 400MHz a
> ustawienie 450MHz (4x112MHz) dawalo jeszcze jakies 10%...
> Aha - stabilnie.

A pewnie. U mnie bez VSync też ponad 40 fps (ale obraz nie do gry). W sam raz
jak na razie do Unreal'a najbardziej odpowiedni jest Banshee. Wolę go niż TnT.
Gad na D3D (widziałeś ile S3 daje na D3D, smutek, TnT też) bez bólu wali ponad
40 fps (jakość obrazu IMHO znacznie lepsza od Glide'a) a na własnym API to ...
Ech. Co ja poradzę, że podoba mi się Unreal. Liczę (jak wszyscy z TnT) na
nowego OpenGL do Unreal'a (zobaczymy, czy TnT "pofrunie" jak zapowiadają, ja
mam obiekcje ... ). Dlatego tak zależało mi na kompatybilności S3 z OGL i
ucieszyłem się, że już działa (fakt 8 fps ale ten driver jest do ...).

> Fakt - Unreal narodzil sie na Voodoo... ;-)

Jak większość gier :-( Inna karta musi być w teorii 2x szybsza aby mieć tą
samą prędkość :-)

> Smacznego obiadu... ;-P

Kurcze, nie załamuj mnie ... :-)

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:14 MET DST