Re: Savage3D z AOpen (PA70D). <- Ech...

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 14 Jan 1999 - 21:17:15 MET


On Thu, 14 Jan 1999 16:10:35 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

>Czesc.
<ciacch>
> No fakt...
> Oczywiscie overclock'owany TNT !?

Nope - 125 MHz to defaultowa cz. dla TNT 0.25. Przynajmniej tak
twierdzi NVidia :)

<ciach>
> Nawet dostepu... :( (Chociaz - co ja bym z tym zrobil ?)

Moglbys masowo przerabiac Savage'e :)

<ciach>
> 1. S3 kupilo RAMBUS (no i "sie zobaczy"; a ty zaraz napiszesz,
> ze "pozyjemy, zobaczymy"... ;-)

To kwestia Bartka a nie moja :) A RamBus'a stosowal juz CL - i srednio
im to wyszlo

> 2. A cos innego ma/ma miec support tych szybszych pamieci ?

Plyty glowne :) Pamiec na karcie ma w odniesieniu do AAGP srednie
znaczenie :)

<ciach>
> Ci, ktorzy beda chcieli miec 300MB tekstur w jednej scenie...

DDla takich nie robi sie gier :) Przynajmniej nie teraz :)

<ciach>
> Piii, piii, piii !
> Snobizm pelna geba !

Znam takich ktorzy z tego korzystaja :)

<ciach>
> Ale drozszy. Ooo.

8 MB wersja niekoniecznie :)

<ciach>
> I monitor 15"... ;-)

To akurat drobiazg - po co komu monitor :))))

> Hi.
> M.
>Mariusz Jaworski

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:05:12 MET DST