Re: Savage3D z AOpen (PA70D). <- Ech...

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 09:44:14 MET


Witaj(cie).

> > Nawet dostepu... :( (Chociaz - co ja bym z tym zrobil ?)
> Moglbys masowo przerabiac Savage'e :)
 Raczej cynowac rynny...

> > 2. A cos innego ma/ma miec support tych szybszych pamieci ?
> Plyty glowne :) Pamiec na karcie ma w odniesieniu do AAGP srednie
> znaczenie :)
 Roaumiem ze ":)" ? Bo ja juz napisalem, ze to chyba nie problem
Savage3D a plyt glownych ?

> > Ci, ktorzy beda chcieli miec 300MB tekstur w jednej scenie...
> DDla takich nie robi sie gier :) Przynajmniej nie teraz :)
 Mialem na mysli tworcow gier...
 Zreszta - pomysl - za jakis czas gry 3D beda wydawane na DVD.
Bedziesz mial 2GB filmikow - przerywnikow (3D jakosci "prawie"
"Toy Story" - czyli super; prawde mowiac - wiekszosc gier, ktore
widzialem maja bardziej interesujace te filmy niz sama gre - np.
TR3 ;-). A poza tymi filmami bedziesz mial 1.5GB danych gry
(1GB tekstur ? mniam :-).

 Milego weekendu...
 Dosfidania... :-)

                               M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:05:23 MET DST