Re: Savage3D z AOpen (PA70D). <- Ech...

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 14 Jan 1999 - 16:22:21 MET


Cześć,

> > Sorry, że się wcinam do dyskusji.
> ??? To w zasdzie my powinnismy sobie odpuscic ta straszliwa,
> publiczna dyskusje...

Dlaczego? Mnie ona bardzo interesuje :-)

> > 640x480 16bit = 115 fps (VSync 120MHz)
> > 800x600 16bit = 96 fps (VSync 100MHz)
> > 1024x768 16bit = 61 fps (VSync 85MHz)
> Ufff... Szybko...

Eeee. To bardzo prosty level. Jedyny bajer to "idealne" dobranie przez S3
wielkości tekstur aby zgnębić V2.

> A swoja droga - nie sprzedalbys tego monitora ? Oddam za niego
> Volvo S40... A ile ma w "H" ? :-DDD

Jeeezu. Sorry. W celu otrzymania realnego odchylania należy wartości podane przeze
mnie podzielić przez 1000000 :-)

> Ciekawe sa problemy TNT i 32 bitow...

Jakie problemy? Te dzikie tekstury przestają się mieścić :-) W crusher na 640
x32bit mam 61 fps. No dobra to było tendencyjne :-) Prędkość w 32bit spada ostro
na TnT od min. 800x600. Ten sam crusher w 1024 32 fps a na 16bit 44 fps. W 640
oprócz Unreal'a nie ma różnicy.

> Jesli Savage3D i 32 bity - to musi to byc ICD.

Na TnT masz tylko ICD. I oczywiście od Quake'a i Unreal'a wachlujesz desktopem.

> MiniGL ma tylko 16 bitow; aby zrobic rendering 32 bity musisz miec pulpit na 32
> bitach.
> W Unreal'u mialem, przy przejsciu z 16 bitow na 32 bity okolo 30% spadku
> wydajnosci... :-\

W TnT jest podobnie (ok. 20%).

> > Właśnie zabrałem się do testowania Savage3D. Myślę, że wyniki i opinie kogoś
> > zainteresują, biorąc pod uwagę IMHO zbyt dużą polaryzację poglądów na naszej
> > liście.
> :-) a twoje czasem nie beda spolaryzowane ??? :-)

To już inni ocenią :-) Z ciekawości odpaliłem kartę na MVP3 i DX6.1 również. Wbrew
plotkom chodzi bez stresu. Oczywiście prędkość na ... PMMX166_at_2.5x100MHz nie
zachwyca ale za tą cenę... Na razie szukam jednolitej konfiguracji sterownika do
wszystkich testów. Karta jest strasznie "nierówna" a o wyłączeniu VSync mowy nie
ma. Rozczarowałem się MeTaL'em do Unreal'a. Jest szybszy ale te błędy w nakładaniu
tekstur... MCD chyba OK ale trochę za wcześnie na wnioski.

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:05:06 MET DST