Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 22:36:00 MET DST


On Wed, 09 Sep 1998 14:12:25 GMT, master_at_katowice.elbacsb.com.pl
(milosz danielewski) wrote:

<ciach - o optymalizacji 3D now>
>
> W 99% programista takich optymalizacji nie robi.

Przykro mi ale nie masz racji - wlasnie to robi programista. Tylko on
wie w ktorych momentach moze zyskac najwiecej na szybkosci.

> Kod jest pisany w
>jezyku wysokiego poziomu i do takich "features" jak MMX czy 3DNow w
>ogole nie masz dostepu.

Tak Ci sie tylko wydaje - fragmenty krytyczne szybkosciowo nadal sa
pisane w assemblerze. I na tym wlasnie mozna najwiecej zyskac ...

> Takie instrukcje powinny byc uzywane przez
>API, czyli rozne Gide'y, OpenGL'e itp. Wtedy bez zawracania sobie
>glowy masz pewnosc, ze twoj program w pelni wykorzysta mozliwosci
>procesora.

Wlasnie problem tkwi w tym ze nie w pelni - roznica bedzie duzo
mniejsza niz odpowiednia optymalizacja kodu. Gry to nie edytory tekstu
- fpp bez assemblera ma niewielkie szanse na odpowiednia szybkosc.

>
>>I dlatego tez zobaczymy czy tylko do gier bedziemy go wykorzystywac.
>
> A do czego bys jeszcze chcial. Do Office'a ?

Hmmmm Moze naprzyklad obrobka grafiki? dzwieku? Popatrz sie do czego
wykorzystuje sie MMX'a i wyciagnij wnioski

>
>milosz danielewski

Pozdrowienia

Vindex



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:35:46 MET DST