Re: Niesolidna firma (kolejne horror story)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 23:49:43 MET


> klient ma prawo wybrac ale przy tym nic nie traci (to jest najgorsze dla
> serwisantow). po prostu przy naprawie mowi, ze chce aby byla gwarancyjna
> lub na zasadach rekojmi. i po bolu. za nastepnym razem (minal rok) mowi,
> ze chce gwarancyjnie i juz :))

tak bylo w pierwszym projekcie. w tej chwili, wg. obowiazujacego prawa, z
chwila gdy klient decyduje sie na rekojmie TRACI prawa wynikajace z umowy
gwarancyjnej. jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie handlowcow i serwisow
przed naciagaczami.

karpio



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:53 MET DST