Re: Niesolidna firma (kolejne horror story)

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 22:12:18 MET


zebacz_at_iname.com wyrzezbil...
> Nie jestem do konca pewny, ale klient ma chyba (?) prawo do wyboru rekojmia
> czy gwarancja. W przypadku szczegolnym klient moze zrezygnowac z gwarancji
> (dowod zakupu w danej firmie - rachunek) na rzecz rekojmii. Traci na tym
> tyle: zazwyczaj w naszej branzy okresy gwarancji na zestaw komputerowy
> wynosza >= 2 lata. Przy rezygnacji z gwarancji na rzecz rekojmii klient
> traci rok gwarancji (przyp. rekojmia 1 rok).

klient ma prawo wybrac ale przy tym nic nie traci (to jest najgorsze dla
serwisantow). po prostu przy naprawie mowi, ze chce aby byla gwarancyjna
lub na zasadach rekojmi. i po bolu. za nastepnym razem (minal rok) mowi,
ze chce gwarancyjnie i juz :))

-- 
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie
   nie upewnie, ze naprawde mam cos do powiedzenia.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:52 MET DST