Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 20:34:15 MET
Hubert DePeSz Lubaczewski napisał(a) w wiadomości: ...
<...cut...>
>ale na pewno nie pozniej. natomiast w przepisach (nowelizacji ustawy o
>gwarancji i rekojmi z 27 (Albo 28) grudnia 1996) jest mowa, ze jest cos
>takiego jak rekojmia. jest zawsze, nawet jesli producent nie daje
>gwarancji. rekojmi udziela sprzedawca, i zawsze trwa ona rok. naprawa na
>zasadach rekojmi to maks 14 dni (nie roboczych!!!), po tym czasie masz
>prawo dostac nowy sprzet/zwrot gotowki/podac ich do sadu.
Nie jestem do konca pewny, ale klient ma chyba (?) prawo do wyboru rekojmia
czy gwarancja. W przypadku szczegolnym klient moze zrezygnowac z gwarancji
(dowod zakupu w danej firmie - rachunek) na rzecz rekojmii. Traci na tym
tyle: zazwyczaj w naszej branzy okresy gwarancji na zestaw komputerowy
wynosza >= 2 lata. Przy rezygnacji z gwarancji na rzecz rekojmii klient
traci rok gwarancji (przyp. rekojmia 1 rok).
Pozdrawiam
____________________________________
WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:51 MET DST