Re: Epson Stylus Color 600 czy HP DJ 690 C+

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Sun 15 Feb 1998 - 20:35:10 MET


Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomoœci: ...
[cut]
>CD-ROM. CD sie dziwnie zachowuje na niektorych plytach od samego poczatku
>jego uzytkowania - wiec nie bardzo nadaje sie do wreczenia go klientowi,
>decyduje sie wiec na reklamowanie go. Doslownie na drugi dzien jade z tym
>CD do hurtowni ( 30 km od miejsca zamieszkania ) a tam pan serwisant kaze
>mi zostawic czytnik na 2 tygodnie !!!! Czytnik, ktory mialem 1
Niestety moje doswiadczenia sa bardzo podobne. Na poczatku wspolpracy O.K. -
wymieniamy wszystko od reki, cacy, cacy, po 9 miesiacach moj szwagier, ktory
pojechal po serwis do hurtowni uslyszal (rozmowa pomiedzy prezesem, a
serwisantem), a co oni znowu korekte chca, niech sie odp.........la, jak im
sie nie podoba to won, ja jeszcze takie 4 firmy u nich w miescie moge
obsadzic itp. Zaznaczyc pragne, ze jest to jedna z najwiekszych hurtowni na
Polske (niestety nie powiem ktora, jestem skazany na wspolprace z nimi w
przyszlosci), a ich zachowanie zmienilo sie diametralnie w momencie kiedy
kolejne firmy z mojego miasta podjely wspolprace z nimi (my bylismy jednymi
z pierwszych). Wynika to z prostej zaleznosci (moim zdaniem), niestety na
rynku jest jeszcze mala konkurencja jesli chodzi o hurtownie (w
szczegolnosci te z najnizszymi cenami) i moga one robic na razie co chca.
Jesli chodzi o te 5 dni, to chyba ten przepis zniknal, wraz z wprowadzeniem
nowych przepisow o rekojmii, natomiast jesli chodzi o wyegzekwowanie
warunkow gwarancji to niestety ciezko im cos zrobic, najprosciej zmienic
hurtownie nawet na drozsza (niestety nie zawsze mozna :( ).

Pozdrawiam i zycze sukcesow w walce z dostawcami
____________________________________
WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:27 MET DST