Re: Niesolidna firma (kolejne horror story)

Autor: AsH (ash_at_quake.org.pl)
Data: Sun 15 Feb 1998 - 17:01:01 MET


On 15 Feb 1998 14:50:46 GMT, Lukasz Bajonski <lbajon_at_sgh.waw.pl>
wrote:

>1) Jaki jest czas w ktorym sprzedawca ma mi naprawic lub wymienic uszkodzona
>czesc ? W gwarancji mam napisane az 28 dni ale czy kodeks nie zaklada
>krotszego czasu ?

14 dni o ile nie zaznaczono ze jest inaczej..Chyba ze zaistnieja pewne
specyficzne warunki - np. koniecznosc wyslania sprzetu do
producenta/dealera..

>2) Ktory przepis gwarantuje mi wymiane sprzetu na nowy lub zwrot gotowki, bo
>rozumiem ze gatka o dostarczeniu sprzetu "sprawnego" i przedluzeniu tylko
>gwaracji to jakies chore bzdury ???

Jesli ci sie plyta spieprzy na amen i nie beda mogli wymienic/naprawic
to mozesz zadac zwrotu kasy..

>3) Czy nalezy mi sie jakis sprzet zastepczy do czasu wymianu na nowy ?
>(ktory przepis o tym mowi)

Nie nalezy. No chyba ze ci tak napisali w gwarancji.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:26 MET DST