Re: Niesolidna firma (kolejne horror story)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 15 Feb 1998 - 18:27:09 MET


Lukasz Bajonski <lbajon_at_sgh.waw.pl> writes:

> W zwiazku z tym kilka pytan:
> 1) Jaki jest czas w ktorym sprzedawca ma mi naprawic lub wymienic uszkodzona
> czesc ? W gwarancji mam napisane az 28 dni ale czy kodeks nie zaklada
> krotszego czasu ?

Nie. Kodeksy w ogole niespecjalnie zajmuja sie gwarancja.

> 2) Ktory przepis gwarantuje mi wymiane sprzetu na nowy lub zwrot gotowki, bo
> rozumiem ze gatka o dostarczeniu sprzetu "sprawnego" i przedluzeniu tylko
> gwaracji to jakies chore bzdury ???

Zaden. Te sprawy niestety reguluje gwarancja - czyli umowa.

> 3) Czy nalezy mi sie jakis sprzet zastepczy do czasu wymianu na nowy ?
> (ktory przepis o tym mowi)

Te w gwarancji.

Kodeksy zajmuja sie raczej rekojmia, ale to dotyczy wad ukrytych.

Swoja droga, plyt sie zwykle nie naprawia - jesli nie pomoze wymiana
scalakow w podstawkach (ktorych teraz nie ma zbyt wiele na plytach),
to nastepuje wymiana.

-- 
Krzysztof Halasa
Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:26 MET DST