Pollux <Pollux@123.com> napisał(a):
Proszę o kompetentne wypowiedzi.
Pytania też trzeba umieć zadawać. Temat jest opisywany szerowko w Internecie
i nie wiadomo czy tam zajrzałeś i co robiłeś.
Dziękuję za porady o naprawie,
deinstalacji z Panelu sterowania, profilach, etc.
Usuwania za pomocą Powershell /administrator/ nic nie daje.
Wiele ustawień i tak pozostaje.
Najpierw napisz co właściwie chcesz osiągnąć. Nie robisz przecież
reinstalacji dla niej samej, tylko dlatego że coś nie działa. W zależności
od tego co to jest, reinstalacja może pomóc albo nie.
Napisz też co dokładnie robiłeś, bo co to znaczy "Usuwania za pomocą
Powershell"? PowerShell to tylko konsola. Jakie komendy wpisywałeś?
Aplikacje usuwa się komendą Remove-AppxPackage, instaluje się komendą
Add-AppxPackage.
Pliki użytkownika są w C:\Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\Packages i tam
dwa foldery od Edge.
Sam Edge jest w C:\Program Files (x86)\Microsoft
--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/
|