Sun, 2 Jun 2024 15:45:00 +0200, w <v3hstc$dt7$1$Ewa@news.chmurka.net>, Ewa
<ED@comp.pl> napisał(-a):
> Mam pewne dodatkowe informacje, więc pozwolę sobie nawiązać do wątku
> sprzed ponad miesiąca.
> Przypomnę krótko o co chodzi.
> Dysk zewnętrzny WD HDex 2,5” USB3 3TB Elements Portable spadł ze stołu
> gdy nie był podłączony do laptopa, podłączony był do niego tylko oryginalny
> kabel.
> Po podłączeniu do laptopa początkowo mogłam zobaczyć jego zawartość,
> a poszczególne pliki dało się otworzyć. Jednak po zastosowaniu programu
> HDDScan 4.1 (VR-Verify) dysk przestał być widoczny przez komputer.
Pewnie HDDScan zarżnął dysk do końca.
> Podsumowując:
> - wewnątrz mojego WD Elements nie ma dysku SATA, więc nie ma powodu go
> rozbierać
Rzeczywiście ten model nie ma środku dysku SATA. Słabo.
|