Re: Wk3 i ram

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Wed 20 Jan 2010 - 09:55:19 MET
Message-ID: <2010012008552100@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Grzegorz Niemirowski pisze:
> Nigdzie nie twierdzę, że systemy 64-bitowe są niepotrzebne albo że są
> gorsze. Tylko jakoś nie widziałem żeby komuś limit 2 GB przeszkadzał.

Już nawet graczom zaczyna przeszkadzać. Microsoft musiał się
wygimnastykować jak jakiś akrobata, żeby w kolejnych popraw-
kach Visty usunąć problemy z totalnym zapchaniem wirtualnej
przestrzeni adresowej procesu w przypadku, gdy karta graficz-
na miała więcej niż 512 MiB pamięci.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Wed Jan 20 10:00:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 20 Jan 2010 - 10:42:02 MET